viernes, 17 de junio de 2011

Joey Moe - Banger til min banger ft. Morten Breum

Danmark er smuk og det samme er vi
Min nat er ung og uendelig
Kan du høre at natten den kalder

Vi banger til min banger
Hva banger til min banger

Danmark er smuk og det samme er vi
Min nat er ung og uendelig
Kan du høre at natten den kalder
Vi banger til min banger

8x
oh oh

Vi banger til min banger

Jeg har en shotgun
Jeg har patronhylstre
Skyder med patronshots
Get it, patronhylstre
Slog jeg ikke rekorden på dance-charten - jo vent
Ligesom en sandsæk, yes bitch slå den
Danmark er smuk og det samme er vi
Min nat er ung og uendelig
Kan du høre at natten den kalder
Vi banger til min banger

Jeg' på eventyr med en grå gås og en rød tyr
Episk fuldskab
Jeg' fucked' up på de fabeldyr
Jeg teenage bawler hele dagen, sådan er det bare
Blå mandag hver dag, min verden er avatar!
Jeg' incredible, jeg' incredible
Jeg' ikk go' nok, jeg er bedre endnu
Jeg behøver ikke at synge
Jeg ka' luk' lort ud og stadig få klubben til at gyng'
Vi banger til min banger

8x
oh oh

Morten Breum...
Vi banger til min banger
Joey Moe...
Det måtte jo ske
Biiatch

Danmark er smuk og det samme er vi
Min nat er ung og uendelig
Kan du høre at natten den kalder
Kan du høre at natten den kalder
Vi banger til min banger


¿NO FUNCIONA EL VIDEO? Puedes Probar en: YOUTUBE
Vídeo y Letra de Joey Moe - Banger til min banger ft. Morten Breum
Embed Video Copia y Pega en tu Web o Blog.

((( http://videoconletra.blogspot.com )))

Nube de Tags: Ver Video y Letra Vídeo y Joey Moe - Banger til min banger ft. Morten Breum online flv, youtube,Videos y Letras 2011 , Canciones y Lyrics, ver Lyrics online Vídeo y Joey Moe - Banger til min banger ft. Morten Breum Subtitulada, Lyrics en linea Vídeo y Joey Moe - Banger til min banger ft. Morten Breum Español, Música 2011 Ingles online, Lyric Vídeo y Joey Moe - Banger til min banger ft. Morten Breum, Letras de Vídeo y Joey Moe - Banger til min banger ft. Morten Breum Gratis dvd, Escuchar Vídeo y Joey Moe - Banger til min banger ft. Morten Breum online, Justin Tv, Videos Musicales con letra, Canción con Letra, 2011, Video Oficial, Official 2011.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: Si no estas registrado en algunos de los servicios de Google para publicar comentarios, entonces debes cambiar la opción COMENTAR COMO a: Nombre/URL o Anonimo.

Páginas vistas en total